Stránky

pátek 30. listopadu 2012

Garnier Matt Brusher - Best surprise of the year



Ahoj,

     tak konečně tu máme pátek hurááááááá :-).
A dnes je to měsíc co jsem si pořídila Garnier Matt-Brusher Oil Control a začala s jeho používáním.


Určitě už jste o něm slyšeli a možná ho i vyzkoušeli. Jako holky, tohle je pro mě prostě zázrak. Jak už víte mám  extrémně mastnou pleť, kterou doprovází samozřejmě i akné a rozšířené póry. Tenhle přípravek mi hooooodně moc pomohl redukovat přebytečný maz a čemu jsem se hodně divila....zbavil mě i černých teček v oblasti nosu a čela. Na tenhle super zabiják mastnoty prostě nedám dopustit. :-)
Ty štětinky a lamely jsou měkké a ohebné, takže se nemusíte bát, že by vám podráždily pokožku.Voní příjemně svěže a velmi dobře se nanáší.



Obsah je 150 ml

 Obsahuje Kyselinu salicylovou a Himalájské krystaly




Já ho používám většinou ráno a to tak, že si navlhčím obličej vlažnou vodou, poté otočím hlavici kartáče, kdy se otevře otvor, kterým vymáčknu potřebné množství gelu. Pak přiložím kartáč k obličeji a roztírám gel nejprve krouživými pohyby (gel hezky pění, takže stačí aplikovat malé množství) a pak horizontálními a vertikálními (takže nahoru a dolu).  Po cca 2-3 minutách gel smyju opět vlažnou vodou. Hlavici kartáče zavřu otočením na opačnou stranu. Nakonec ještě kartáč opláchnu pod tekoucí vodou.

A pleť je čistá a hlavně matná!!

Pro mě nejlepší produkt na mastnou pleť spolu s krémem Solutions od Avonu o kterém jsem už taky psala článek.


Za sebe ho 100% doporučuji na mastnou a problematickou pleť.
Nedoporučuji  na suchou a citlivou pleť, protože dost pleť stahuje a hodně vysušuje.

Takže určitě vyzkoušejte. Cena je myslím si, že příznivá cca 120,-Kč.
A vzhledem k tomu, že stačí při použití aplikovat jen opravdu málo, tak i dlouho vydrží.

Andy

9 komentářů:

  1. vyzera naozaj super! A hlavne ze pomaha tesim sa stebou :)
    Inak ak si sa ešte nezapojila pripomínam predvianočnú Ziaja giveaway na mojom blogu. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? opravdu pomáhá na černé tečky? Tak to si okamžitě kupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můžu ti říct, že po jeho používání mi černý tečky zmizely už po týdnu. Takže určo stojí za vyzkoušení :-)

      Vymazat
  3. Určitě vyzkouším, děkuji za recenzi:) A krémy od Solutions taky miluju.. jediné co můžu používat kvůli své mastné pleti, ostatní krémy stojí snad všechny za *** :D
    Nicca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, s těmi krémy musím souhlasit :-D. Vyzkoušela jsem jich i několik dražších a výsledek nulový, jen ten Solutions zabral. Používám ho i jako podklad pod make-up. A jestli vyzkoušíš ten Garnier, dej vědět jak jsi s ním spokojená :-)

      Vymazat
  4. Naprosto s tebou souhlasím,mám taky mastnou a probematickou pleť a musím říct,že tohle je prostě zázrak.Pleť je po něm jemná (jak dětská prdýlka) a gel krásně voní.Obecně má podle mě Garnier ty nejsvěžejší a prostě nejlepší vůně.O rychlém zmizení černých teček ani nemluvím.Pro mě je to svatý grál.:))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)