Stránky

pondělí 19. listopadu 2012

Lak na nehty NYC - In a New York Color Minute nail polish 228 Chelsea



     Ahoj a krásné pondělní dopoledne :-),

dnes bych vám ráda představila lak na nehty NYC odstín 228 Chelsea. O víkendu jsem byla na nákupech a na tento lak jsem narazila v drogérii Rosmann. Koupila jsem ho za cenu 29,- Kč (obsah má 9,7 ml).
Říkala jsem si "no nekup to za tu cenu". Má krásný tmavě červený odstín, který ještě nemám....taková smyslná tango colour :-).
A hned jak jsem přijela domů jsem ho musela vyzkoušet, protože ta barvička je fakt krásná.
Nejdřív mě zarazilo, že je dost tekutý, ale i přesto se s ním lakuje dobře. Stačilo nanést 2 vrstvy a krytí bylo perfektní.V názvu má quick dry (rychleschnoucí), takže jsem byla zvědavá, jestli to bude splňovat. A v tom je fakt super, schne rychle. Když ho srovnám třeba s laky od Essence, tak oproti nim schne výrazně rychleji.
Navíc se nádherně leskne, takže jsem nemusela použít ani žádný top coat.
Na to, že je tak levný, je to fakt bomba.
Červená barva laků se mi poslední dobou hodně líbí. Asi to bude tím podzimem, prostě mi v tomto ročním období nejvíce sedí. 
Určitě vyzkouším z této řady NYC ještě další barvičky.





Co říkáte na červené barvy laků na nehty, líbí se vám?
Nebo je to na vás moc výrazná barva?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)