Stránky

pondělí 26. listopadu 2012

TIK TAK TIK TAK - IT´S TIME!




Pěkné pondělí všem,

     poslední dobou jsem si všimla, že čím dál tím míň lidí nosí náramkové hodinky. No jasně, proč bychom nosili hodinky, když máme mobily, že? :-) Když už vidím na někom hodinky, tak je to spíš na mužích.
A já si myslím, že je to škoda, protože hodinky = nejen čas, ale i krásný modní doplněk pro každou ženu.

Já tedy hodinky nosím dost často, ale ne kvůli tomu abych se podívala kolik je hodin (na to mám samozřejmě také mobil :-D ), ale právě jako doplněk.
Je to zase taková změna, když totiž nemám náladu na náramky, nebo se mi prostě žádný k outfitu nehodí, tak prostě sáhnu po hodinkách a mám vystaráno.

V dnešní době si můžeme vybrat z nepřeberného množství hodinek různých designů, materiálů a značek.
Osobně nejvíc upřednostňuji hodinky elegantnější, které mají řemínek z oceli. Jednak proto, že se mi celokovové hodinky líbí nejvíc a druhým důvodem je, že ocelový řemínek mi nevyvolává žádné alergické reakce. Jedinou nevýhodou by pro někoho mohla být hmotnost hodinek. Nerez. ocel je prostě těžší kov, ale za to kvalitní. A mě ta větší hmotnost vůbec nevadí, aspoň vím, že je mám :-)



    A tady jsou moje tik  tˇaky :-)




    zleva: Carolina Herrera, Bentime, LORUS - MOJE ZLATÍČKA :-)




    I s úplně obyčejnými hodinkami naděláte parádu :-)
    zleva: sportovní hodinky se silikonovým řemínkem, bílé z Ebay





Při nošení hodinek s koženým řemínkem se mi často objeví na zápěstí vyrážka. Prostě se má kůže nějak nesnese s kůží řemínku :-). A také styk potu a koženého řemínku nevyvolává obzvlášť vábnou vůni ( při hodně častém nošení začne řemínek prostě smrdět).

Co bych řekla k hodinkám se silikonovým řemínkem? No dají se sehnat i za cenu cca 50,- Kč. V poslední době se hodně prodávají vzhledem k jejich jednoduchému designu, možností výběru z mnoha barev a nízké cenně. Já tyto hodinky sice mám, ale nenosím je, protože se mi pod tímto řemínkem dost potí zápěstí.



Takže výběr materiálu určitě hraje velmi významnou roli.


A PROTO TU MÁM PRO VÁS DALŠÍ TYPY PŘI NÁKUPU HODINEK:

1. podívejte na materiál pouzdra
2. jestli jsou vodotěsné 
3. jaké mají funkce 


Co se týče typu hodinek, tak mě vyhovují nejvíce analogové, které klasicky zobrazují čas pomocí ručiček (hodinové, minutové a vteřinové).

Ale zamozřejmě existují ještě další typy a to digitální ( všichni známe, že :-) ), kombinované (kombinace ručiček a digit. displeje) a binární ( čas a datum se získá po sečtení hodnot v binárním kódu).
Pro představu binárních hodinky vypadají takto:





ZNAČKOVÉ HODINKY  21. STOLETÍ 




OCELOVÉ HODINKY

Jak jsem psala výše patří mezi mé favority jak vzhledem, tak funkčností.




HODINKY S KOŽENÝM ŘEMÍNKEM

Je to klasika, ve které se dají sehnat velmi pěkné kousky.





HODINKY VE STYLU NÁRAMKU

Samozřejmě také mé oblíbenkyně. Opět elegantní design. Měla jsem dvoje, ale já byla tak šikovná, že mi spadly na zem a bylo po nich (vždycky to odneslo sklíčko). Na ruce vypadají fakt úžasně.
Určitě si zase nějaké pořídím. Při výběru je třeba dávat pozor na způsob zavírání náramku. 
Někdy má náramek pojistku, někdy se zavírá pouze přicvankutím.





HODINKY S PLASTOVÝM ŘEMÍNKEM

Patří mezi sportovní hodinky stejně jako hodinky se silikonovým řemínkem




HODINKY S UŽŠÍMI ŘEMÍNKY (STYL ŘETÍZKU)

Tak to je asi jediný typ hodinek, který se mi vůbec nelíbí i když jsou řemínky ocelové. 
Vadí mi ten úzký řemínek. Několik podobných hodinek jsem si zkoušela, ale vůbec se mi na mojí ruce nelíbily. Líbí se mi spíše na starších ženách. Ale záleží na vkusu.




Ještě jsou na trhu třeba hodinky s řemínkem z kaučuku (Festina), polykarbonátu (Jet Set)





Dále se používají řemínky z pryže, ocele s PVD povlakem nebo z titanu atd.....


 Velký výběr hodinek najdete na eshopu www.hodinky.cz


Co říkáte vy? 

JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA HODINKY?

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Mě se právě líbily hned na první pohled a ani nebyly přehnaně drahý :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)