Stránky

neděle 18. listopadu 2012

My body butters - Tělová másla



Pěkný nedělní večer :-),

     dnes vám nabídnu recenzi tělových másel, které vlastním. Jedná se o 3 produkty značek NIP + FAB, Reniu a Welness Beauty.  Másla NIP + FAB a Reniu, jsem obdržela v listopadovém Ladyboxu a Wellness Beauty jsem si koupila v Rosmannu.
Určitě je dobré mít po ruce aspoň jeden kousek tělového másla, třeba jen v menším balení. Po koupání se určitě hodí k dodání hydratece, kterou pokožka potřebuje.
Mě se tělové máslo hodně osvědčilo i  na suchou pokožku chodidel.
Nejdřív jsem zkoušela různé krémy, ale jediné co mi tento problém pomohlo vyřešit je právě tělové máslo.

A to konkrétně toto  máslo


Wellness Beauty by Sandro Lorenzo






Voní krásně po růžích. Než jsem si ho vybrala, koukala jsem i po jiných produktech různých značek, ale u všech mi vadila parfemace. Prostě, když už si chci na tělo něco natřít, tak chci, aby to příjemně a nevtíravě vonělo, případně to bylo bez parfemace.
Pro mě je to zatím jednička mezi tělovými másly. Jeho konzistence je opravdu hutná, ale přitom se hezky roztírá. Pokožku mám po jeho aplikaci maximálně jemňoučkou.....jak dětskou prdýlku :-D

Kdo třeba shánítě něco na hodně suchou pokožku, tak tohle fakt vyzkoušejte. V Rosmannu mě stálo cca 50,- nebo 60,- Kč a velikost balení je 200 ml. Používám ho už 2 měsíce a moc neubývá. Právě proto jak je husté, tak stačí použít menší množství.


Reniu coconut body butter



Já mám toto máslo s vůní Plumérie. Můj názor na něj byl ze začátku kladný, ale po pár použitích jsem názor změnila. Myslela jsem, že bude patřit mezi mé favority, ale bohužel. Mám problém s jeho parfumací. Na začátku mi přišlo krásně voňavé, ale když se s ním namažu, tak mě začne ta vůně neskutěčně vadit, až se mi zvedá žaludek. Opravdu je hodně silně parfemované.
Konzistenci má hustší a roztírá se hezky.Hydratace je průměrná.



NIP+FAB body butter



Tohle máslíčko má o hodně řidší konzistenci, než ty dvě předešlé. Spíš mi příjde jako krém.
Mám ho s vůní coconut latte (taková kokosová čokoládka), které odpovídá i jeho hnědá barva. Tahle vůně mi nevadí, je příjemná, ale kdybych si mohla vybrat, tak si zvolím jinou variantu (spíše více ovocnou vůni).
Je heboučké a hezky se roztírá. Co se týče hydratace, tak za mě má plus.
Opět jsem ho měla v Ladyboxu.


                                                          

Náhled konzistence



Jakou máte zkušenost s tělovými másly vy? Máte nějaké oblíbené?

2 komentáře:

  1. Já mám z lady boxu úplně stejné, Reniu jsem ještě nezkoušela jelikož ho asi někomu daruju ale NIP+FAB jsem si úplně zamilovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ten Reniu nabízela mamce, ale té taky vadí ta silná vůně. Ale NIP+FAB určitě spotřebuju :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)