Stránky

pátek 16. listopadu 2012

Luxusní podzim s Chloé Love



Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás tip na vůni Chloé Love, kterou jsem si velmi oblíbila. Osobně vůně Chloé moc nemusím, něco mi na nich vadí, ale tahle mě oslovila. Když si řeknu luxus, tak si hned představím tuto vůni.
Zalíbila se mi hned na první přivonění a ten flakonek óóó.......nádhera.
Okamžitě jsem si jí musela pořídit :-) v balení edp 75ml.
Já v ní cítím směs silnějších květin zahalených do voňavého pudru.
Zatím je to pro mě jediná pudrová vůně, která je opravdu čistá a ryze ženská.
Podle originál. popisu by to měla být vůně na léto, ale já bych jí doporučila právě do těchto podzimních dnů.
Na léto se mi moc nehodí.
Na mě vydrží vonět neskutečně dlouho. Ráno se navoním a večer ji pořád cítím. 
Na oblečení mi vydrží vonět několik dní.
Doporučila bych ji spíše pro ženy ve věku 25+
Určitě si k ní přičichněte až půjdete okolo nějaké parfumérie.
Sice patří mezi dražší parfémy, ale ta investice se rozhodně vyplatí.
Dá se sehnat např.  v kamenných parfumériích Fann a Douglasu a samozřejmě i v mnoha e-shopech např.
v Elninu, se kterým mám jen kladné zkušenosti (příjemná komunikace, rychlé dodání + vzoreček vůně, ke každé objednávce. Odkaz zde: http://www.parfemy-elnino.cz/chloe-chloe-love





fotoúprava by AndrejkaAmy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)