Stránky

sobota 10. listopadu 2012

RECENZE Avon - Denní matující krém


Krásnou sobotu všem .-),


    dnes vám musím povědět něco o denním matujícím krému z řady Solutions Complete Balance SPF 15 od Avonu, který jsem vyzkoušela, používám ho cca 1 měsíc a jsem s ním moc spokojená.
O Avonu vám určitě nic říkat nemusím, tuto kosmetickou značku zná dnes snad každý. Pár produktů jsem od nich vyzkoušela, hlavně parfémy (ty voní moc hezky, ale mají slabou výdrž), tužky na oči, řasenku a sprchové gely, ale už se k nim znovu nevracím, jelikož mě od této značky žádný produkt nenadchl  natolik, abych si ho objednala znovu.
Ale tento krém mě hodně zaujal, takže určitě zase omrknu Avonskou nabídku :-)







Koupila jsem ho na Aukru, a mám balení 50ml za cenu 79,-Kč  + poštovné (měla jsem štěstí, že prodejce bydlel kousek od mého bydliště, takže jsem si pro krém došla osobně a ušetřila jsem tak na poštovném :-).
Myslím, že majitelky mastnější pleti ( mezi které patřím i já :-) ) by s tímto krémem mohly být spokojené. 
Tento matující krém je určený speciálně pro smíšenou pleť.  
Konzistence krému mě moc vyhovuje, protože je lehoučký a hodně rychle se vsakuje do pleti a hlavně je NEMASTNÝ!!! :-) 








Super je, že dokonale zmatní T-zónu, z čehož mám ohromnou radost. A je hypoalergenní.
Jako podklad pod make-up používám právě tento krém, protože mi vyhovuje víc než báze.
Plus přidávám za jeho parfemaci, která je moc příjemná a svěží a nijak neobtěžuje.

Obsahem krému jsou výtažky z lístků kamélie z čeledi čajovníkovitých obohacené o aktivní zinek PCA, který redukuje tvorbu kožního mazu. 

Já osobně docela často vyhledávám pleťovou kosmetiku, která obsahuje zinek, protože musím uznat, že ten zinek mi hodně pomáhá bojovat s mastnou pletí a jejími nedokonalostmi a snižuje produkci kožního mazu.

Rozhodně tento krém doporučuji k vyzkoušení. Až mi dojde, bude to první výrobek od Avonu, který si opět  pořídím :-)


A jaký je váš oblíbený krém?? Budu ráda, když písnete do komentáře :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)