Stránky

neděle 4. listopadu 2012

ALPECIN MEDICINAL - šampón na mastné vlasy - RECENZE

Krásný nedělní večer všem :-),

     tak tu mám další přípravek na mastné vlasy, který jsem vyzkoušela a můžu vám říct, jaký mám na něj názor.

Jedná se o šampón značky Alpecin na mastné vlasy, jehož výrobcem je firma Dr. Kurt Wolff.

Než začnu s jeho recenzí mám tu něco o jeho výrobci:

Společnost Dr. Wolff Gruppe byla založena jako chemicko-farmaceutická továrna Dr. Augustem Wolffem roku 1905 v německém Bielefeldu.  Díkyvelmi úzké spolupráci vědců a dermatologů společnost disponuje mimořádnými zkušenostmi v oboru farmacie a kosmetiky. Vědci od samého počátku zkoumají v laboratořích institutu Dr. Wolff Gruppe přirozené procesy kůže a vlasů a poznatky následně převádějí do praxe.



ALPECIN na mastné vlasy-koncentrovaný šampón



Popis:
Je speciálně určen pro řešení nadměrného maštění vlasů       no nevím, nevím

Receptura účinkuje cíleně tam, kde se maz vytváří. Glycerin pomáhá vázat vlhkost a zklidňuje pokožku, extrakt z třezalky a přírodní salicyl z vrby posilují odolnost kůže. 
  • zlepšuje mazotok
  • chrání před podrážděním
  • podporuje přirozené funkce kůže
  • zabraňuje předčasnému zmaštění vlasů
  • vhodný pro každodenní použití

Složení:

Kyselina salicylová, extrakt z třezalky, glycerin, parfém.

Obsah šampónu je 200 ml a cena cca 140 Kč.
Zakoupit ho můžete v lékárnách.



No a zde jsou mé zkušenosti s výše popsaným šampónem:


Používala jsem ho v létě, kdy se mi vlasy mastily nejvíc.

Po prvním týdnu aplikování - nenastala žádná změna, vlasy se mi mastily pořád stejně
Říkala jsem si: "je to jen týden, musím vydržet, určitě se výsledek dostaví".
Tak jsem šampón používala dále ještě 3 týdny a výsledek?? Stejný jako v prvním týdnu - vlasy se mi mastíly pořád stejně jako při použití obyčejného šampónu.
Tento šampón mě tedy zklamal.
Nevím jestli by se mi vlasy přestaly méně mastit při ještě delším používání, ale myslím, že po měsíci už by mohlo být nějaké zlepšení vídět.
Co se týče parfemace, tak to je podle mého názoru jediná pozitívní vlastnost tohoto šampónu.
Jeho vůně je opravdu nádherná. Podle obalu bych vůbec neřekla, že bude tak krásně voňavý.

Závěr: 



No na to, že se výrobce Dr. Kurt Wolff zabývá již mnoho let  výzkumem v oblasti,vlasů a kůže tak jsem myslela, že mě šampón překvapí mile, ale asi nebyl vyvinut pro mě :-) .

Mé hodnocení: 

Za sebe tento šampón nedoporučuji - nesplnil to k čemu byl určený (ani trochu nezmírnil maštění vlasů).



Jinak Dr. Kurt Wolff samozřejmě nabízí  mnoho dalších vlasových a dermokosmetických přípravků např. značek:

Alcina-sortiment profesionální pleťové, vlasové a dekorativní kosmetiky
Plantur39 - pro vlasy po čtyřicítce,proti vypadávání vlasů  
Linola-pro péči o atopickou, suchou a citlivou pokožku 
Vagisan- připravky pro zdravou intimní oblast 

Pro více informací navštivte  http://www.alpecin.cz/cz/index.php


Máte-li jíný názor nebo zkušenosti s jinými přípravky od Dr. Kurt Wolff určitě dejte vědět v komentářích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)