Stránky

neděle 11. listopadu 2012

Noční péče o vaše vlasy




Ahojky všem :-)
     venku už se setmělo a tak se blíží i čas večerní péče o nás samotné :-). A dnešní článek budu věnovat tomu jak
můžete pečovat o své vlasy přes noc. Každá z nás používá k péči o své vlasy své oblíbené šampóny, kondicionéry, masky či balzámy. Takže si vlasy umyjeme, dáme nějaký ten "rozčesávač", případně vyfénujeme, učešeme, nastylujeme a hotovo :-)
Ale co chudinky vlásky dělají v noci? To se o ně nikdo nestará :-(
A proto tu mám pro vás milé dámy a samozřejmě i pánové :-)

Dove hair therapy intense repair - celonoční péči o vaše vlasy



Já jsem tento produkt vyzkoušela, používám ho už cca 2 měsíce a jsem s ním velice spokojená.
A proč jsem si tento produkt vůbec koupila?
Zkrátka mám problém s používáním kondicionéru, jelikož se mi vlasy hrozně moc mastí. Vyzkoušela jsem jich nepřeberné množství, ale vždy se stejným výsledkem. Několik hodin po umytí, už jsem měla vlasy opět mastné. Samozřejmě, to nebylo tím, že bych kondicionér nanášela ke kořínkům, to rozhodně ne. Používala jsem ho prostě, tak jak by se to správně mělo a to pouze na konečky vlasů. Ale problém byl pořád jeden a ten samý. Vlasy jsem měla u kořínků mastné a konečky jak jinak, než vysušené.
Takže jsem potřebovala najít něco, co by mi vlasy aspoň trošku vyživilo a hlavně nezamastilo :-)
A povedlo se, právě výše zmiňovaný Dove intense repair overnight creme je přesně to, co jsem hledala.
Je to vlastně celonoční péče, která vlasy posiluje a zároveň je určena pro obnovu poškozených vlasů. Obsahuje technologii fiber actives, která proniká hluboko do vlasů a doplňuje jim přes noc proteiny, které se ztrácí během jejich mytí.
Výhodou tohoto "krému" je to, že po nanesení do vlasů se rychle vstřebá a co je nejdůležitější, vůbec je nezmastí!! Aplikuje se 1x týdně do umytých vlasů a neoplachuje se!!
Pro přesnost dodám, že není určen speciálně pro mastné vlasy. Jen popisuji jak funguje na rychleji se mastících vlasech. Je to totiž další plus tohoto produktu. Za mě by mohl mí v popisu.... "vhodný i pro nadměrně se mastící vlasy". Já osobně bych ho doporučila pro všechny typy vlasů, protože rozhodně i hezky hydratuje.
Další pozitivum je,  že je příjemně parfémovaný. Takže  vám se bude krásně usínat  s příjemnou vůní vašich vlasů o které bude pečováno celou noc :-)


1 komentář:

  1. Dneska jsem si ho koupila, tak doufám, že bude super :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)