Stránky

čtvrtek 22. listopadu 2012

Vánoce v barvách - Colourful Christmas



Krásný podzimní čtvrtek :-),

    také už jste přemýšleli, jaké budou ty vaše letošní Vánoce a jak si ve svém domě, bytě nebo pokojíčku navodíte tu kouzelnou vánoční atmosféru? Je sice ještě listopad, ale já už mám jasnou představu, jakou dekoraci si v bytečku zvolím.Takže s vánoční výzdobou začínám už příští víkend. Možná už jste s předvánočním zkrášlováním svého domova začali, nebo třeba nevíte do jakých barev se vrhnout :-)?

Trochu jsem si pohrála s úpravou fotek a mám tu pro vás několik tipů.



Ta dáááá, začínáme sváteční bílou :-)


Mě se moc líbí kombinace stříbrno-bílé nebo zlato-bílé(tu jsem měla minulý rok) barvy.
Wow, prostě nádhera! 
Těmito barvami se navodí taková ta luxusnější atmosféra. To je pro vás, kteří si potrpíte na jednoduchost 
a zároveň noblesu.









Co říkáte na fialovou?? Je to zase něco jiného, moderního a elegantního. Já o ní uvažovala na tento rok, ale nakonec vyhrála jiná barvička.




Máte rádi klid a něhu?, pak si určitě pohrajte s odstíny modré barvy.





Milovníkům přírody se určitě budou líbit zelené Vánoce .-)




A jakou barvu použiji na výzdobu já??
Letos jsem se rozhodla pro klasickou vánoční barvu. Ano správně, je to červená. 
Prostě mě ta červená tento rok úplně omámila :-). Červené rtěnky a samozřejmě i červené laky na nehty si teď prostě užívám. 
Takže tento rok rozhodně ušetřím  na dekoracích, kterých mám v červené barvě požehnaně už z předminulého roku.




Která barva bude tento rok převládat na Vánoce u vás??
Bude to nějaká z těchto, nebo máte úplně jinou představu?


4 komentáře:

  1. Já budu mít letos fialovou výzdobu, hlavně protože jsem malovala zdi na fialovo, takže se mi to bude hodit do celého bytu. už mám koupený i Vánoční fialový ubrus a taky s výzdobou začnu příští víkend. Ale podle tvých obrázků se mi líbí i ta stříbrno-bílá, takže tak bych to viděla asi příští rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to budeš mít krásný :-) Já mám fialovou barvu taky moc ráda, mám ji v ložnici. A když máš byt laděný do fialova, tak ta stříbrno-bílá by k tomu byla perfektní :-)

      Vymazat
    2. Njn, ale na letošek už sem začala skupovávat fialové věci, tak příště :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)