Stránky

čtvrtek 1. listopadu 2012

A ZASE TY LAKY NA NEHTY :-)



Ahojky, přeji všem krásný večer :-)


Dnešní článek věnuji lakům na nehty.

Ještě nedávno jsem o lak na nehty nezavadila ani pohledem. Zabývám se modeláží gelových nehtů,
takže jsem poslední tři roky nosila jen gelové nehty. Jenže tři roky jsou dlouhá doba a už mě přestávalo gelovky dělat. Udělat si gelové nehty sama na sobě dlouho trvá a hlavně pravidelně každé 3 týdny tuto proceduru opakovat, uff.
Takže jsem se rozhodla pro změnu a pořídila si několik laků na nehty.
A jsem spokojená. Zachvíli nalakováno, výsledek super a když se kousek odloupne tak oprava zabere jen chviličku.

Co se týče barev laků, tak já osobně mám radši tmavší odstíny. Ty totiž dokonale zakryjí celou plochu nehtu a většinou stačí nalakovat 1-2 vrstvy a je hotovo.

U světlých odstínů mi vadí, že se musejí nanášet ve více vrstvách, než překryjí nehet tak, aby pod lakem neprosvítal. A tím také déle trvá zaschnutí laku. Ale zase je dobré mít nějaké nude barvičky, ty se neztratí.

A jaké značky laků používám?

Zatím jsem si pořídila nějaké laky od Essence, Symphony a Golden Rose.
Za prvé jsou to laky, které se dají pořídit za nízkou cenu, barvičky jsou pěkné a když se Vám náhodou odstín po nalakování nebude líbit, nebude Vám líto investovaných peněz.
Já osobně bych např. 200 Kč za lak nedala. Maximálně do nich investuji 50 Kč/ks.
S laky levnější kategorie naděláte parády a ještě Vás okolí pochváli, jak máte krásně udržované nehtíky :-)

A teď k mým lakům:

NĚCO Z KOLEKCE ESSENCE COLOUR & GO NOVĚJŠÍ VERZE


č.  01 hazelnut cream pie - pěkná nude barvička


č.  02 iced strawberry cream - tmavší nude odstín 


č. 131 ballerina´s charm  - také jeden ze světlejších odstínů s nádechem do šedofialkové



č. 119 boho chic - oranžový odstín se šimmerem


č. 135 I´m bluetiful ( povedený název :-D ) - šedomodrý odstín se šimmerem


Nejvíce jsem nadšená z laku č. 135, ten odstín se mi moc líbí a na nehtech poměrně dlouho vydrží.
Naopak lak č. 119 se mi už druhý den začal odlupovat.
No a první tři laky používám, jen do práce, když potřebuji mít decentně upravené nehtíky.




STARŠÍ VERZE ESSENCE GOLOUR & GO  

č.  08 ultimate pink - krásná výrazná růžová


č.  60 fateful desire - no a tento lak u mě vede na prvním místě, nádherná tmavě červená barva, navíc se krásně leskne a na mých nehtech také dlouho vydrží.



A NAPOSLEDY ESSENCE

Essence gel-look topcoat XXXL SHINE

 Na tento výrobek mám spíše negativní názor. Po zaschnutí se nehtíky lesknou o něco víc, ale problém je právě s tím zasycháním. U mě tedy trvá zaschnutí tohoto topcoatu hrozně dlouho. Takže, když chci topcoat aplikovat musím nehty lakovat večer před spaním, aby vůbec stihl zaschnout a stejně pak povrch nehtu není hladký. Prostě, než ráno vstanu, tak se stihne mírně poškodit.
Za sebe tedy tento produkt nedoporučuji.



LAKY SYMPHONY

Tady jsem vyzkoušela nějaké růžové barvičky :-), laky zaschnou docela rychle, ale výdrž nic moc

 K2 - lak se zpevňovačem, bez acetonu


124 - mini lak


 N3 - mini lak



LAKY GOLDEN ROSE

U těchto laků je výdrž celkem dobrá. Líbí se mi č. 47 a 89. Naopak se mi nelíbí č. 38, to není šálek mého čaje, ta metalíza, ne ne. Ale za těch pár korun, proč to aspoň nezkusit :-)

č.  38 - fialová metalíza


č.  47 - odstín fialové


č.  89 - odstín  červené



ZÁVĚR



Tak to jsou zatím všechny laky, které vlastním.
Kdo sháníte nějaký ten lak a nechcete moc utrácet, tak určitě doporučuji  laky od Essence.
Tyto laky rychle rychle schnou a pěkně kryjí. Já osobně nanáším 1-2 vrstvy.


2 komentáře:

  1. mne sa pacia tie nove flasticky od essence a nude je MUST:)

    OdpovědětVymazat
  2. I mě se ty nové líbí mnohem víc :-) Klidně by mohli přidat do nabídky více barev, těch tmavších :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)