Stránky

středa 14. listopadu 2012

I love books - Nej... knížky epizode 2







Hezké středeční odpoledne,

     máte rádi seriály Dr. House, Grace Anatomy, Chicago Hope....? Já mám tyhle seriály moc ráda a proto jsem se poohlédla po nějaké té knížečce z lékařského prostředí. A jako první se mi dostal pod ruku román Horečka jejíž autorem je americký lékař Robin Cook, který píše knihy z oblasti medicíny formou thrilleru.
Pro mě je to brilantní spisovatel, jeho díla se nádherně čtou a vždy mají skvělý nápad.

Román Horečka je napínavým příběhem lékaře Charlese Martela, otce tří dětí, kterému zemřela žena a on se poté začne věnovat výzkumu rakoviny. Jeho druhou ženou se stane Cathryn, se kterou dále vede spokojený život až do chvíle, kdy jeho nejmladší dcera Michelle onemocní zhoubnou leukémií.
A v tuto chvíli začíná boj o záchranu Michelliina života. Ale je v tom jeden háček, leukémie malého děvčátka se nespustila jen tak......

Jak celý tento příběh skončí? Já to vím :-), ale nepovím :-)
Přečtěte si tuto knížku, čte se dobře, není příliš dlouhá a příběh je ze života.....kam až je člověk ochoten zajít pro záchranu svého dítěte.


ROBIN COOK - HOREČKA



A jaká bude další knížka? Nechte se překvapit, bude to zase napínavý příběh :-)

Pa pa


Andrejka :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)