Stránky

čtvrtek 15. listopadu 2012

GIRL´S DREAM - BE A PRINCESS

Ahojky všem,

     tak jsem zase přemýšlela :-D o čem bude dnešní článek.
A tak mě napadlo klasické holčíčí přání : "Já bych chtěla být princezna".
Po tom snad v dětství touží každá holka.No, i když vlastně, nejen v dětství.... já tedy pořád :-D.
 A k princezně přeci patří nádherné šaty.Také byste se aspoň jednou v životě chtěli obléknout do nádherných šatů ve stylu princezen?Já věřím, že ano.
To by byla paráda, vyzkoušet si ty nejluxusnější a nejkrásnější šaty na světě, že? Já bych byla schopná zkoušet takové šaty celý den. Čím víc bych jich vyzkoušela, tím lip. Jo a určitě by u toho musel být i nějaký světový fotograf. Když už bych je měla na sobě, tak přeci nesmí chybět aspoň tisíc fotek na památku, no ne? :-)
Viděla jsem hodně hezkých šatů, ale pro mě existuje jen jeden návrhář.......ne, ne návrhářka :-), která šije ty nejhezčí ze všech.
Možná máte také některá nějakého oblíbeného módního návrháře, po jehož oblečení byste beze slov chňapli.
Moje nejoblíbenější návrhářka je tedy..........no..........asi........možná.........STOPROCENTNĚ Blanka Matragi. Určitě víte o kom mluvím. Kdo by neznal návrhářku, která šije šaty opravdu přímo pro princezny.
Její šaty prostě miluju, nikdy jsem neviděla hezčí šaty, než ty, které navrhuje ona.
Ty střihy a kombinace barev a dokonale propracované detaily na jejích šatech, to je tedy něco parádního.
JJ, kdo umí, ten umí :-) Prostě špička mezi módními návrháři. Její šaty poznáte na dálku, mají nepřehlédnutelný rukopis. Fakt slintám, když vidím v telce nějakou její přehlídku :-D.

No a nejhezčí šaty, které jsem od ní v poslední době viděla jsou tyto:





 Tomu se říká luxusní umělecké dílo. Wow, wow, wow!!!
 Ani bych na první pohled neřekla, že jsou vyrobené ze skla. Z fotky, to vůbec nejde poznat.
Nestačím se divit, co všechno se dá ze skla vůbec vyrobit. Klobouk dolů před skláři.
Co na ně říkáte? To je prostě mazec :-D




Další krása a elegance, teď už samozřejmě z látky :-)

 
             


Co vy na to princezny :-*


2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář :-)