Stránky

sobota 3. listopadu 2012

MURNAUERS KRISTALL DEO STICK ESTRA STARK - ochrana před tělesným zápachem



Přeji všem hezkou sobotu,

     dnešní článek tu mám pro všechny, kteří mají problémy s citlivou pokožkou a nadměrným pocením.
Sama už dlouho bojuji s problémem nepříjemného nadměrného pocení (konkrétně v oblasti podpaží).
Vyzkoušela jsem mnoho různých deodorantů (tuhých, gelových, tekutých) a antiperspirantů, ale zatím žádný z nich  můj problém zcela nevyřešil.
Většinou právě tyto produkty tělesných pach, který vzniká při pocení jen částečně překryjí, ale nijak se ho nezbavíte.

Asi před dvěma měsíci jsem  narazila na DEO ROLL-ON extra stark of firmy Balea.

Do dneška jsem ho používala. Tento výrobek mě zbavil tělesného zápachu jako jediný.
Vůbec jsem tomu nemohla uvěřit, večer po koupání jsem s ním přetřela podpaží a ráno, když jsem vstala, žádný zápach.
Po něm jsem měla podpaží čisté a voňavé celý den a večer stačilo znovu přetřít.
Po delším používání  tohoto výrobku však u mě nastal problém. Po jeho aplikaci  mě každý den příšerně svědílo podpaží, takže jsem ho musela přestat používat. Za vyzkoušení určitě stojí, každé tělo reaguje jinak a třeba zrovna vám bude vyhovovat.

 A opět  jsem byla na začátku. Znovu začít hledat něco co by na to nepříjemné pocení fungovalo.









No a včera jsem byla na nákupech v německé Žitavě a jak jsem si tak prohlížela regály s kosmetikou, narazila jsem  na tuhý deodorant ve formě krystalu 
MURNAUERS KRISTALL DEO STICK EXTRA STARK.
 Už jsem něco o těchto krystalech slyšela, ale zatím jsem žádný nevyzkoušela.Takže jsem ho popadla a už byl v nákupním košíku.

Firma Murnauers pochází z Německa a už 20 let působí v oboru léčebné kosmetiky a kosmetických přípravků.
Specializuje se na kosmetiku pro zákazníky s kožními problémy.


Na našem trhu nabízí čtyři tělové řady:

Péče o pokožku : řada produktů na ekzém, lupénku a akné
Ple´tové masky : kolekce pleťových masek z Mrtvého moře a krému a bílým čajem a LOTOSEM."

Aktiv Man - pánská kosmetika

Deodoranty - Deo - Krystal : deodoranty s přírodními krystaly proti pocení a zápachu, klinicky testované."


A tady je onen zmiňovaný

MURNAUERS KRISTALL DEO STICK EXTRA STARK





Popis
  • 100% přírodní původ
  • je vhodný i pro velmi citlivou pokožku
  • je bez alkoholu
  • bez parfému, takže neruší Váš parfém, jako jiné deodoranty
  • neobsahuje žádné konzervační látky



Použití

Tento Deo přírodní krystal  je přírodní deodorant, který Vás spolehlivě ochrání před tělesným zápachem  po dobu 24 hodin.
Zabraňuje vzniku baktérií, které způsobují zápach. Deo přírodní krystal Kristall Deo Mini Stick má:
Deo krystal - Kristall Deo Mini Stick se minimálně spotřebovává a vydrží více než jeden rok. 
Deo krystal navlhčete a několikrát potřete pokožku v podpaží nebo jiných problémových zónách. Získáte tím celodenní ochranu před zápachem potu. Po použití přírodní deo krystal očistěte a nechte oschnout.


Hned včera jsem ho poprvé vyzkoušela a zatím funguje. 

Nepříjemný zápach z pocení se u mě po jeho použití zatím neobjevil.
Ale uvidím, co se bude dít po dlouhodobějším používání.
A hlavně jsem zvědavá, jak to bude s tou jeho výdrží, jestli opravdu bude stačit min. na 1 rok.
Snad už to bude konečně ten výrobek, který jsem tak dlouho hledala :-)
Chcete-li se dozvědět více o tomto výrobku a ostatních produktech, které nabízí firma Murnauers tak navštivte 
internetové stránky výhradního dovozce pro Českou Republiku http://www.adarda.cz/
nebo 

A jaké máte zkušenosti vy s přípravky proti pocení??
Budu moc ráda, když se k tomuto tématu vyjádříte v komentářích :-)

4 komentáře:

  1. Taky mám doma ten noční deo roll-on..používám asi 14 dní..a docela vidím zlepšení..nijak dramatický, ale aspoň něco :)..
    Jinak to svědění je nejspíš způsobeno tím, že to používáš denně :)..to se nemá..na krabičce psali, že tak 3-4 krát za týden :)..právě, aby nedošlo k podráždění..

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé no tak já ten od Baley používala obden. Asi to bylo opravdu moc :-o Ale fungoval na jedničku, až tedy na to podráždění. Jinak ten kristal je zatím taky super :-).

    OdpovědětVymazat
  3. mě teda překvapilo, že si ten od Baley používala i přes noc, přes noc má pokožka dýchat a potit se je hold přirozené, asi bych ho používala jen přes den a to ať už se jedná o jakýkoliv deodorant

    OdpovědětVymazat
  4. No právě, že ten od Baley byl určený na noc. Tak jsem ho zkoušela, abych ráno nemusela opět do sprchy :-) Ten kristal mi ale vyhovuje mnohem víc. JJ, souhlasím, s deodoranty se to přehánět nemá a nevadí mi, že se potím, ale ten zápach z pocení :-( chjo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)