Stránky

středa 21. listopadu 2012

Paleta korektorů z Ebay



Ahoj všem,

     tak tu máme konečně polovinu pracovního týdne a už aby byl pátek :-). A dnes tu mám pro vás opět něco z Ebay.
Koupila jsem si tam paletku korektorů -  Professional 15 Concealer Camouflage Make-up Palette za  2.45$ ( cca  50 Kč ).







Paletka obsahuje korektory v barvách:

- bílá pro krytí černých kruhů pod očima a na rozjasnění pleti
- zelená pro krytí akné a červených či zarudlých flíčků či pupínků
- fialová odstraňuje  nažloutlá místa na pleti
- žlutá
- 11 hnědých odstínů






Pro mě je to další kosmetický produkt z Ebay, který používat rozhodně nebudu. Barvičky jsou na pohled pěkné a vypadají krémově. Co se týče konzistence, tak to je děs a hrůza.
Jsou hrozně tuhé a hodně špatně se nanáší. Příšerně zalézají do vrásek a hrozně vysušují.
Horší korektory jsem snad nikdy neměla.
Ale co bych taky chtěla za těch pár dolarů, že :-D. Taky jsem koukala, že se ta stejná paletka prodává i na Aukru a to za cenu 199,- (???....ta cena, za co???).
Když se podívám jaké velké množství se jich prodává, tak to prostě nechápu. Je to stejné jako se štětci "Bobbi Brown", o kterých už jsem psala v minulém článku.
I když se dají pořídit za velmi nízkou cenu, tak je těch peněz i tak škoda.
To si radši koupím chleba a salám :-D.



Zajímalo by mě, jestli je někdo, kdo je s nimi spokojený??
Já je tedy za sebe rozhodně NEDOPORUČUJI.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)