Stránky

sobota 3. listopadu 2012

Mastné vlasy a citlivá pokožka hlavy - šampóny KLORANE



Dnes tu mám něco pro ty z vás, kteří mají problémy s mastící se vlasovou pokožkou, mastnými lupy ve vlasech nebo vás pokožka hlavy často svědí. Sama patřím k těm, kterým se vlasy hrozně rychle mastí a zároveň pak svědí celá hlava.Takže si vlasy musím umývat denně, max. ob den. Samozřejmě jsem vyzkoušela snad každý šampón na mastné vlasy, který se dá běžně koupit v drogériích, ale výsledek pořád stejný tzn. večer vlasy umyju a ráno vstanu s olejem na hlavě :-D. Pro mě je největší průšvih použití kondicionéru, to bych si mohla vlasy mýt za 2 hodiny znovu. A to ho nanáším jen na konečky. Takže já a kondicionér se setkáme max. 1x týdně :-)

Minulý měsíc jsem zašla do lékárny, abych se poohlédla po nějakém lepším šampónu. Asi po půl hodině jsem si konečně vybrala  dva šampóny od firmy Klorane. Zaujalo mě na nich to, že obsahují výtažky z roztlin, a to pivoňky a  myrty. Tak jsem si řekla, že tu přírodu vyzkouším, jak na mě bude působit :-) Ještě dodám, že Klorane je francouzská firma, která nabízí vlasovou kosmetiku a kosmetiku pro děti dostupnou v lékárnách.


Teď už je to tedy měsíc co je používám a můžu vám tu na ně napsat svůj názor.





Tak jdeme na to :-)






Šampón Klorane s výtažkem z pivoňky na podrážděnou a svědící vlasovou pokožku




popis:

Tento šampón jemně myje vlasy a zároveň zklidňuje podrážděnou a svědící vlasovou pokožku trpící na lupy.
Výtažek z pivoňky obsahuje látku paeoniflorine, jejíž protidráždivé a zklidňující vlastnosti byly vědecky dokázány.

Pivoňka je rostlina, která pochází z dalekého Východu a její latinský název Paeonia znamená "efektivní léčba"

Na umytí vlasů stačí jedna aplikace a pak vlasy důkladně opláchnout.


Tak tento šampón mě osobně pomohl. Musím říct, že výsledek byl pozitivní.
Po 2-3 použitích bylo svědění pryč. Navíc musím dodat, že moc pěkně květinově voní.
Za mě tedy tento šampón můžu doporučit.

Cena těchto šampónů se pohyboje cca okolo 200 Kč/ks (200ml)




Šampón Klorane s výtažkem z myrty na mastné lupy



Tento šampón je určen pro mastnou pokožku, v níž ulpívají lupy, zklidňuje ji a ozdravuje. Obsažený pyrithion zinku posiluje účinek výtažku z myrty a zlepšuje eliminaci lupovitých ložisek.
Je hypoalergenní.

Myrta je rostlina velmi bohatá na polyfenoly. Zpracovávají se listy a plody. Výtažek z myrty účinně působí proti mikroorganismu  (pityrosporum ovale), který velmi často mastné lupy doprovází.

Tento šampón mi vlasy dokonale odmastil, ale také dokonale vysušil. Takže jsem  po jeho použití musela chtíc nechtíc popadnout  kondicionér a aplikovat ho aspoň na konečky vlasů, abych neměla na hlavě slámu.
Používám ho dál, ale jen 3x do týdne a střídám ho s šampónem od Welly.
Určitě ho také doporučuji vyzkoušet.

Pro více informací přidávám odkaz na internetový obchod Pierre Fabre(francouzská farmaceutická firma) specializovaného prodejce kosmetiky , který nabízí výrobky Klorane http://www.kosmetika-francie.cz/

No není to sranda přesvědčit vlasy, aby se  mastily alespoň o něco méně a vydržely být krásné a zdravé, co vy na to?

A jaké zkušenosti máte vy s  přípravky na mastné vlasy, budu ráda, když dáte vědět v komentářích :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)