Stránky

čtvrtek 8. listopadu 2012

Dekorativní kosmetika Esscence -Recenze část 1.

Ahojík :-),


   značku Essence, která nabízí dekorativní kosmetiku určitě nemusím představovat, jistě ji všichni znáte.
Nikdy jsem žádné produkty od této značky neměla a ani jsem netušila, že jsou tak oblíbené.
Vždy jsem v drogérii prošla kolem stojanu Essence a ani mě nenapadlo se u něj zastavit.
Až na základě recenzí z internetu jsem si nějaké ty kousky také pořídila a udělala jsem dobře.
Za dobrou cenu, se teď můžu suprově nalíčit.

Mám tu pro vás tedy recenzi Essence produktů, kterou rozdělím do 3 částí.

Ta dnešní 1. část se bude týkat očních mono stínů:

Mono stíny nabízí značka Essence v mnoha různých barvách. Můžete si vybrat z matných  odstínů nebo odstínů s  metalickým, shimmer, holografickým či perleťovým efektem.

Já jsem se nemohla dlouho rozhodnout, jaké barvy si pořídit, všechny jsou opravdu krásné. Nejradši bych měla každý odstín, který nabízejí. Už teď můžu říct, že se moje sbírka těchto stínů na 100% co nejdříve rozroste o další kousky.
Nakonec jsem vybírala  podle barvy mých očí, která je oříšková a nejvíc my sluší hnědé, modré, zelené, zlaté a fialové barvy stínů.
Moc se mi líbí kouřové líčení, kde je použitý černý stín, ale bohužel si takové líčení nemůžu dovolit, vůbec mi nesluší, vypadá na mě hodně tvrdě. Takže max. používám tmavě šedou nebo výše uvedené barvy, které jsou více tmavé.

Obecně mám radši oční stíny matné, které se dají použít ke každodennímu líčení. Třpytky moc nemusím, ale když je ve stínech jemmný shimmer a není ho tam moc, tak se mi to líbí.

A co bych dále řekla o mono stínech Essence? Jsem nadšená z jejich pigmentace, ta je prostě parádní.
Tyto stíny mi vydrží celý den. Samozřejmě pod ně používám podkladovou bázi, abych ještě více prodloužila jejich trvanlivost.

A tady jsou:

moje Essence miminka :-D


05 - tělová barva matná - méně výrazný odstín, který používan na celou plochu víčka
24 - zlatá se třpytkami - třpytek je tu docela dost, je to stín spíše na večerní líčení
25 - růžový odstín

39 - světle fialková
19 - tmavší fialová

Tyto stíny pužívám na vytvoření kouřového líčení očí a do ohybu víčka
33 - sytě tmavě zelená matná
30 - sytě tmavě zelená lesk
06 - sytě tmavě hnědá lesk



Pro mě je zatím největším favoritem odstín č. 06 METROPOLITAN(sparkling effect) a č. 30 HAPPY HOUR(metallic effect), ta pigmentace je u nich luxusní.





Jéé a na jeden stín jsem zapomněla, schoval se mi v šuplíčku s kosmetikou :-)

17 - světlounce žlutá barva pro každodenní líčení




To jsou zatím všechny mé stíny od Essence.
Ty z vás, které je ještě nevyzkoušely, určitě zajděte do drogérie a poohlédněte se po nich. 
Každá si ten svůj stín určitě najdete z té velké nabídky :-)

Cena těchto mono stínů se pohybuje kolem cca 40 Kč/ks
Koupit je můžete také v eshopu http://www.babybaby.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)