Stránky

neděle 2. prosince 2012

E.L.F. - Conditionin Lip Balm SPF 15 + a -


Krásnou první adventní neděli :-),


     tak dnes bych chtěla říct něco o produktu na rty značky E.L.F, který jistě všichni znáte. Koupila jsem si ho na základě recenzí a jedná se o Conditioning Lip Balm SPF 15. Měl by to být vlastně výživný balzám na rty s obsahem vitamínů A a E. Je z řady Studio a já ho mám v odstínu nice&natural.





Musím říct, že balzám má pěknou nude barvičku, na rtech vypadá moc hezky a navíc nádherně sladce voní (mě voní jako kokos+čokoláda).
Co se týče balení, tak to mi příjde dost nepraktické. Když ho chci nabrat, tak mi akorát zajede pod nehet (malý průměr otvoru a hluboké dno krabičky). Takže k nanášení bude vhodnější štěteček.
Konzistence je tužší, ale na rtech pak příjemně zvláční.



No, ale bohužel ho používat nebudu a hned vám řeknu proč.
Mě totiž na rtech příšerně štípe. Já ho vydržím mít na rtech max. 1 min. a už musí dolů, takže vám ani nemůžu říct jak hydratuje. A aby mě to štípání přešlo, tak ho nestačí jen setřít, musím ho pořádně smýt pod tekoucí vodou a použít např. tekuté mýdlo.
Nevím jestli i jiné odstíny vyvolávají tu štiplavost, ale tohle je na mě prostě moc.
Přitom v recenzcích je dost vychvalovaný. No škoda, prostě poletí do koše.
Jinak klasika made in China.


A co vy, už jste ho také zkoušeli? Jak jste s ním spokojené?

6 komentářů:

  1. To je dost zvláštní, že tě tak štípe asi nějaká alergická reakce...? Doufám, že já s touto kosmetikou problémy mít nebudu, jelikož jsem si od tama objednala pár věcí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejspís jo, něco mi tam zřejmě vadí. Ale mám od elfu víc věcí a ty jsou v poho, jen prostě ten balzám je bad.

      Vymazat
  2. Andrejko, já osobně jsem ho nezkoušela, ale kamarádka mi o něm nedávno říkala (a podle její reakce letěl do koše asi ještě rychleji než u tebe).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Vivi :-), no tak koukám, že nejsem sama. Prostě to není dobrý produkt. Jen se divím, že někomu opravdu vyhovuje.

      Vymazat
  3. Chjo, když jsem si přečetla o vůni, už jsem chtěla kupovat, ale takhle ne :( Zkus ho dát nějaké kamarádce, třeba máš opravdu jen nějakou nezvyklou alergii.. Jinak hezký blog, ukážu se tu častěji :)
    Nicca,

    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nicco, děkuji za milý komentář, moc mě potěšíl :-) Co se týče balzámu, tak já mám prostě smůlu, když už se mi něco líbí, tak mi to zrovna nesedne .-D. Zkoušela jsem ho dát na vyzkoušení kamarádce, ale take jí nebyl na rtech příjemný, takže jsem se s ním rozloučila.

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář :-)