Stránky

neděle 9. prosince 2012

Maybelline Cils DEMASQ - odličovač očí


Ahoj a krásné nedělní odpoledne,

     možná už jste tento rok v drogériích narazili na  balíček CITY GIRL značky Maybelline, který obsahoval  odličovač očí Cils DEMASQ + řasenku (tuším, že to byla Colossal Volum' Express). 
Zaujal mě právě ten odličovač, ale řasenka vůbec. 
No a minulý týden jsem zabrousila do obyčejné drogérie, kde  právě tento odličovač prodávali samostatně (zřejmě rozdělali balíčky :-) ). Celý balíček stál tuším kolem dvou stovek??Nejsem si jistá, ale odličovač jsem tedy samostatně koupila za 49,90 Kč. 

Než vám povím svůj názor na tento produkt, tak tady je oficiální popis výrobku:


Cils DEMASSQ 



                       JEMNÝ ODLIČOVAČ OČÍ - osvěžuje, zklidňuje, optimální pH
                       ÚČINNÝ - rychlé a snadné odlíčení
                       OSVĚŽUJÍCÍ - zanechává pleť svěží a hebkou, zklidňuje
                       JEMNÝ - složení respektuje citlivou pleť v okolí očí
                       DERMATOLOGICKY A OFTALMOLOGICKY TESTOVÁNO





A teď tedy můj názor :-)

Odličovač voní moc příjemně. Je to taková svěžejší vůně s lehkou parfemací.
Ano, ano, tento odličovač je parfemovaný.
Musím, ale říct, že při odličování oči vůbec nedráždí, takže se nekoná žádné pálení ani jiné nepříjemné reakce.

Jak tento produkt odlíčí tužku na oči, řasenku a oční stíny?
Já myslím, že tyto produkty odlíčí z očí velmi dobře.
Samozřejmě se nedá srovnávat s dražšími produkty na odličování např. Biodermou či Eucerinem.
Ale za těch padesát korun, co jsem za něj dala, jsem spokojená.

A gelové či tekuté linky?
Tak to už je horší.
Sice jsem je odlíčila, ale ne dokonale a nemalou chvíli to trvalo.
Já ho, ale určitě spotřebuji, protože ne každý den si nanáším oční linky :-)




Doporučila bych Cils DEMASQ k vyzkoušení?
Od odličovače očí  očekáváme dvě zásadní funkce a to, že perfektně odlíčí a bude šetrný k očím.
Tento odličovač splňuje sice jen druhou podmínku, ale zase je výhodná jeho nízká cena.
Co si budeme povídat, každý nemá na to, aby mohl utrácet za drahou kosmetiku.


Kde ho koupit?
Nevím, jestli se dá ještě samostatně koupit, ale z kuste se mrknout v úplně obyčejných drogériích.
Jako druhou variantu má  Maybelline ještě Cils DEMASQ 2v1 (dvoufázový eye makeup remover), který obsahuje změkčující oleje, takže je možné, že bude lepší a odličí  i odolnější makeup.





 .



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář :-)