Stránky

pondělí 10. prosince 2012

50% slevy na vánoční dekorace - Xmas shopping haul



Ahojky všem,

     tak mě popadla další vánoční nakupovací horečka :-D. Minulý týden ve čtvrtek jsem si byla nakoupit v Tescu v Liberci a na co nenarazím: 50% slevy na všechny vánoční ozdoby. No, kdybych už neměla pěknou zásobu doma, tak bych měla nejspíš narvaný koš.
Ale potřebovala jsem něco do ložnice ve fialových barvách, tak jsem si něco málo vybrala :-)
Takže jestli ještě sháníte nějaké vánoční dekorace určitě zajděte do Tesca, kde 50% slevy stále pokračují.

No a to ještě není všechno. V pátek jsem byla zase v Liberci. Pro změnu v Kauflandu :-) A tam prodejna Kik. Jééé tak tam se musím taky aspoň podívat. Takže vejdu do Kiku a co nevidím. Polštáře, po kterých koukám už několik měsíců za poloviční cenu. Jóóó, super!!! Kolik jich vlastně potřebuju? Jasně 6 kusů. 

Nééé proč??, oni mají jen dva fialovorůžové a dva šedočerné. No, ale já potřebuju ještě od každýho jeden. Co teď.......okamžitě musím najít další prodejnu Kik.
Ty jo, je tady v Liberci vůbec ještě nějaká  prodejna Kik? Chvíli přemýšlím.........a........ našli moji rádcové, našli :-), další je za Globusem.
Takže teď už jich mám celkem šest.......ten správný počet :-)

Tak teď už jen zajet do Bauhausu pro vánoční stromek a pak rovnou domů. Vůbec by mě nenapadlo, že mě tam bude čekat další překvápko. Takže vejdu do Bauhausu  a mířím k uličce s bytovou dekorací. Cestou si říkám "jdu se jen podívat, nic už kupovat nebudu"!
No to není možný, ten krásný červený polštář s bilou vločkou je zlevněný ze 199,- na 89,-.
Už je zabydlený na sedačce v obýváku :-)



A tady je moje vánoční dekorace do ložnice

Nakoupeno v Kiku:

třyptkatý jelen 55,-
stříbrné vločky 3 ks 25,-
fialový košíček 29,-/ks
svícen bílý s andílkem 25,-/ks
svícen fialový s perletí 25,-/ks
svícen fialový lesklý 25,-/ks
sada svíček 4 ks (no tak tady jsem cenu zapomněla :-D, ale víc jak 50,- nestály)



Nakoupeno v Tescu 50% off:

Velký sáček přírodních ozdob 99,90,- ( vůbec jsem nečekala, že by mohly ozdoby vonět, ale tyhle fakt voní)
fialové hvězdy 6ks 19,90,-
řetěz fialový 2 m 6,90,-/ks
řetěz tříbrný 2 m 6,90,-/ks
sada 12 fialových ozdob 49,90,-



                                                              
stromeček je z Penny za 99,- a tmavě fialové košíčky z Kiku za 29,- a 55,- (větší velikost)



polštáře z Kiku 55,-/ks 





Vánoce, Vánoce přicházejí.......



Jak jste na tom vy? 
Už máte ve svém domově naladěnou vánoční atmosféru?





2 komentáře:

  1. tak to je naozaj povianocka horuuucka :D wau, kolko veciciek :)

    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář :-)